Vaše zpráva byla odesláná.

POZOR! Vaše zpráva nebyla odeslána.

Rozvoz - rozšíření pro pokladnu AWIS

  • není potřeba telefonní ústředna
  • vhodný pro jakýkoliv gastronomický provoz
  • rozvážkový systém komunikuje s mobilním telefonem
  • evidence a databáze zákazníků
  • statistiky nejoblíbenějších položek zákazníka
  • náhled posledního účtu zákazníka
  • možnost zapsání více adres a telefonů zákazníka
  • nastavení happy hours
  • nastavení noční přirážky
  • identifikace volajícího
  • více informací na adrese: https://www.pokladnysoftware.cz/system-awis-modul-rozvoz/
3 509,00 Kč
Vč. DPH 2 900,00 Kč Bez DPH 2 - 3 dny
Počet
Skladem

Rozvážkový systém

Rozvážkový systém pro určen všechny provozy s rozvozem. Modul nabízí zobrazení mobilního čísla či pevné linky zákazníka prostřednictvím pokladny! Není potřeba žádná ústředna! Tento systém zjednoduší provoz vaší rozvážkové firmy. Eviduje veškeré zákazníky, nemusíte se duplicitně ptát na adresu, případně, co si naposledy objednal. Systém lze nastavit také pro happy hours – šťastnou hodinku, či noční přirážku. Další z vymožeností je identifikace volajícího čísla, a to za bezkonkurenční cenu. Při propojení se zákaznickým modulem je možné na základě telefonního čísla zobrazit různé informace o zákazníkovi, jako je například doručovací adresa, oblíbené jídlo či problém při minulé objednávce.

Funkce rozšíření Rozvoz

Aplikace AWIS Rozvoz vytváří databázi kontaktů zákazníků. Funguje to tak, že zákazník, který si objedná například dovoz jídla z pizzerie, sdělí po telefonu své jméno, příjmení, doručovací adresu, telefon apod., a objedná si. Všechny tyto údaje přiřadí operátor do databáze pokladní aplikace pro rozvážkové služby a při příštím nákupu stejného zákazníka už se nemusí znovu ptát na výše uvedené údaje. Při každé další objednávce už tedy není potřeba informace o zákazníkovi do systému znovu zadávat. Operátor mu je jen zopakuje, čímž je zároveň ověří a potvrdí.

Možnosti Rozvážkového systému

Vést databázi kontaktních údajů zákazníků. To znamená, že po první objednávce se do systému uloží kontaktní údaje zákazníka a při další objednávce už je obsluha nemusí vyžadovat. Systém ihned zobrazí telefonní číslo, ale také jméno a příjmení volajícího. Eviduje také jeho kontaktní adresu.

Vkládat si k zákazníkovi poznámky – například nejoblíbenější jídlo, ale i problémy, které se se zákazníkem řešily. Obsluha tak může s klientem lépe komunikovat a navazovat bližší vztah.

Vytvářet speciální režimy, jako například nastavení přirážky pro noční provoz či tzv. happy hours apod.

Pokladní aplikaci AWIS Rozvoz pro operační systém Android oceníte pro jeho intuitivní ovládání. Je určen pro moderní podniky, které si chtějí vybudovat silnou základnu věrných zákazníků a snadněji získávat nové.

Více na: https://www.pokladnysoftware.cz/system-awis-modul-rozvoz/

AWIS-Rozvoz

Doporučené zboží