Vaše zpráva byla odesláná.

POZOR! Vaše zpráva nebyla odeslána.

Pokladní systém AWIS Obchod

  • jeden z nejpropracovanějších systémů pro prodejny na trhu
  • demoverze AWIS: zasíláme na přání klienta (přibližná velikost 100MB)
  • sleva na každou další licenci ve výši 50%
  • každá plná licence automaticky obsahuje jedno rozšíření zdarma
  • více informací na adrese: https://www.pokladnysoftware.cz/pokladni-system-awis-obchod/
Vyberte variantu:
11 616,00 Kč
Vč. DPH 9 600,00 Kč Bez DPH 2 - 3 dny
Počet
Skladem

Pokladní systém AWIS Obchod

Pokladní software pro obchody, specifické maloobchody nebo prodejny se zaměření na služby. Software je optimalizován pro vysoký výkon, rychlost zúčtování dotykem či čtečkou čárových kódů. Nabízíme v mutacích pro český, slovenský, anglický a ruský jazyk. K pokladnímu systému je možné dokoupit mobilní PDA (mobilní skladník) pro snadnou evidenci skladových zásob. Pro inventuru lze použít také bezdrátovou čtečku čárových kódů.

varianta pro OBCHODY

Pokladna je určena pro obchody s širokým rozsahem zaměření a sortimentu. V systému pomocí čtečky čárových kódů účtujete jednotlivé zboží. Zboží se odečítá ze skladu (i více skladů), můžete prodávat přes databázi klientů, pomocí klientských slev za nákup, využít rozesílač e-mailů, vystavovat faktury, provádět inventury, ceník rozdělený dle skupin, platební karty, síťové řešení a propojení přes internet. Jednoduché a rychlé účtování položek přes čtečku čárových kódů či výběrem zboží na monitoru. Systém nabízí velmi propracovanou zákaznickou evidenci, statistiky prodeje – grafy, fakturaci, ceníkové marže rozdělené dle skupin zboží, platby přes bankovní terminály, různé měny, tiskové sestavy, docházka zaměstnanců, síťové řešení a propojení přes internet, centrální modul pro síť maloobchodů.

Návody a popis pokladních systému AWIS a PEXESO: https://www.youtube.com/playlist?list=PLwuL5oQVr20dNmQtRAbzvQ7NNelwij3nI:

Pokladní systémy pro síť obchodů, obchodní řetězce a nákupní centra

pokladni system AWIS_obchodPro sítě obchodů, obchodní řetězce, ale i rozsáhlá obchodní centra nabízíme řešení Centrální pokladna. Tento systém obsahuje tzv. centrální pokladní modul (hlavní server), který se obvykle nachází v hlavním skladu, případně v sídle společnosti. Tento server je pak napojen na všechny ostatní pokladny, které jsou umístěné v jednotlivých obchodech. Ty se mohou prostřednictvím internetu k centrální pokladně připojit prakticky odkudkoli na světě.

Každá pokladna si se serverem průběžně, vždy v nastavený čas, vyměňuje informace s jednotlivými pokladnami. Díky tomu centrální pokladna vždy okamžitě ví, která prodejna potřebuje doplnit které zboží. V případě, že má zákazník zájem o určité zboží, které není skladem, může mu zaměstnanec konkrétního prodejního místa říci, ve které nejbližší prodejně ho lze zakoupit.

Propojení s ekonomickým systémem

Modul je určen pro obchodní sítě s více prodejními místy. Centrální modul nabízíme jako samostatný produkt či ve spojení s ekonomickým systémem FlexiBee a POHODA, což je moderní účetní a ekonomický systém určený pro malé a střední firmy, vedení účetnictví a daňovou evidenci. Pokladna je plně lokalizovatelná do jiných jazyků, a to – angličtiny, ruštiny a slovenštiny. Funkčností pokrývá podvojné účetnictví, daňovou evidenci, fakturaci, pokladní a bankovní doklady + homebanking, skladové hospodářství, evidenci majetku a leasingu, mzdy, pohledávky/závazky a má řadu dalších vyspělých modulů a funkcí. Program poskytuje intuitivní uživatelské rozhraní s podporou evropské legislativy.

AWIS ObchodPropojení s jinými periferiemi

Centrální modul umožňuje nejen připojení pokladny, ale také jiných zařízení, jako je například mobilní terminál pro skladníka. Ten ho využije nejen při pravidelných inventurách zboží na hlavním skladě, ale také při převozu zboží do konkrétního obchodu.

Majitel, případně účetní obchodní sítě, má odkudkoli okamžitý přístup k datové centrále. Ta poskytuje kompletní přehled dat o prodeji v daný den i za celou dobu existence tohoto řešení, ale také přesnou evidenci zákazníků, kontrolu docházky zaměstnanců nebo například výpis transakcí každého platebního terminálu. Všechna tato data se pak dají exportovat do účetních systémů, jako například POHODA nebo FlexiBee.

Propojení na čtečku čárových kódů

Prodavači v obchodech ocení zejména možnost připojení čtečky čárových kódů, případně přímý výběr zboží na obrazovce. Nebudou si muset pamatovat rozsáhlý seznam inventárních kódů, což ve finále urychlí proces účtování.

Pokladní software a jeho funkce

Pokladní systém AWIS nabízí mimo standardní funkce, které by měl kvalitní software obsahovat, také zákaznické a slevové karty pro stálé zákazníky nebo zaměstnance, jejich evidenci (útraty zákazníků, počet návštěv, upozornění na narozeniny, fotografii, oblíbené jídlo a pití) a vytvoření účtu se slevou – happy hours (šťastná hodinka) či noční přirážkou. V každém okamžiku pokladní systém nabízí přehled aktuální tržby, stavy účtů, storna, slevy a možnost prohlížení historie účtu. Samozřejmostí pokladního softwaru jsou funkce, jako je sloučení stolů, přesun mezi stoly, dopočítávání částky k vrácení, stravenky, platební karty a bankovní terminály, slevy při placení a platby zvlášť, personální ceny, vrácení účtu po zaplacení, tisk posledního účtu i účtů, mapa podniku (mapa stolů), rozdělení tržeb dle obsluhy (rajónový systém obsluhy), vložení úkolů pro personál, předtisk účtů a další možnosti.

Pokladní software pro manažery i obsluhu

Software AWIS OBCHOD je pro přímý prodej zboží či služeb, je rozdělen na dvě základní části podle udělených uživatelských práv na část kasa pro obsluhu a část office pro manažery - vedoucí provozu.

  • KASA - ČÁST PRO OBSLUHU
  • OFFICE - ČÁST PRO MANAŽERY

Do obou částí je nutné se přihlásit, tzn. zadáním kombinace přihlašovacího jména a hesla, zadáním kódu, načtením karty, čipu, případně přes otisk prstu. Každý zaměstnanec může mít v pokladním systému jiná práva, což je další velmi významnou výhodou celého pokladního systému. Obsluha tak nemůže mít přístup do manažerské části, ale jen do své části pokladny pro obsluhu. Administrátorská práva uděluje pouze manažer provozu.

AWIS obchod - kasa

Část pro obsluhu - Kasa

Kasa je přizpůsobena pro jednoduché a hlavně rychlé účtování dotykem. Dotyková obrazovka s naším pokladním softwarem zrychlí a zjednoduší vaši práci. Zaúčtování do pokladny je možné učinit na pouhé dva doteky – kliky! Řazení produktů či služeb je řešeno podle abecedy, kde lze položku vybrat i napsáním počátečních písmen, což opět velmi urychlí práci. Účtování je možné provádět i přes třímístné kódy PLU či EAN. Kasa obsahuje rychlé zamykání pokladny pro rajónový systém obsluhy. Přístup do kasy je zabezpečen přes jméno a heslo, tedy vložením kódů či načtením magnetické karty nebo čipu. Kasa je v anglickém, ruském i slovenském jazyce.

Awis obchod uživateleČást Office - Sklad

Sklad v pokladním systému zahrnuje velmi přehledně seznam položek na skladě či více skladech, nastavení minimálního množství zásob, automaticky generované objednávky na základě prodejů a nastaveného minima, příjemky (v případě „chytrých“ objednávek zapsání příjemky na sklad „jedním klikem“), exporty a importy všech položek do Excelu, nastavení sloupců, inventury a zrcadla pomocí propojení s váhou, odpisy majetku a skladu, převody mezi sklady, exporty obratu, evidence dodavatelů a cen dodavatelů, přednastavení receptur a směsí, importy koktejlů a jídel (okolo 200 koktejlů a 900 jídel). Systém vás vždy včas upozorní, kdy je potřeba doplnit zásoby a nabídne vygenerování objednávky. Ve skladu vidíte nejen aktuální stav počtu položek, ale i součet skladu v Kč, průměrné nákupní ceny, skladové karty, marži u každé položky, vyhledávání dle kritérií.

Část Office - Ceník

Přehledné prostředí zahrnuje všechny funkce, jako je například normování položek, kalkulace, odečítání ze skladu, snadná editace složení jednotlivých položek. V pokladně je možnost nastavení speciální ceny pro zaměstnance (personální ceny), akční nabídky, barevné označení položky či přiřazení obrázku k položce v pokladně, vložení obrázku k položce, vytvoření skupin pro položky, které se zobrazí v Kase. V ceníku lze nastavit účtování za kus, časovou jednotku, noc, či kilometr. Evidence umožňuje realizaci i přes EAN kódy, následný prodej a tisk EAN kódů.

Zajímavostí je také vlastní tisk etiket, jídelního lístku či zobrazení položek jen vybrané dny přímo z vaší pokladny!

Část Office - Směny

Software umožňuje evidenci všech směn a celkové výše všech tržeb a to jak za směnu, tak za jednotlivce z obsluhy. Detailní zobrazení provedeného storna, slev na položku, slev na účet, přehled docházky zaměstnanců a tisk uzávěrky (měsíční, roční a volitelné) patří mezi další oblíbené vymoženosti systému. Pokladní systém AWIS vám také ukáže detailní statistiku provedených storen na každého zaměstnance!

Část Office - Uživatelé

Rozhraní „Uživatelé“ nabízí propracované nastavení práv každého uživatele pokladny. Celkem 21 skupin práv zahrnuje až 250 možností k nastavení. Software umožňuje volbu tří automatických nastavení rolí (obsluha, provozní, majitel). K uživateli lze přiřadit číslo magnetické karty, heslo pro přihlášení, přiřadit jednu z několika založených map podniku. V pokladním systému můžete vybrat přednastavené role či každému vybrat velmi specificky jen určitá práva. Tento způsob uživatelského řešení je velmi užitečný zejména pro manažery nebo majitele, kteří znemožní nahlížení do interních položek neoprávněním osobám.

Část Office - Statistiky

Pokladna nabízí také rozsáhlé řešení pro detailní zobrazení reportů (příjmy, výdaje, měsíční přehledy, přehled docházky, prodeje zboží za den a měsíc, směnu či přesně určenou dobu, přehled slev, storna, úbytky ze skladu, položky bez pohybu, marže a zisk, nejvýhodnější skladové a ceníkové položky, seznam vrácených účtů, seznam vratek, export obratu zboží do Excelu, žurnál – tisk všech účtů a další). Cokoliv je do pokladny vloženo, je navždy uloženo a z databáze se nikdy nesmaže. V případě nutnosti opravy zaúčtování se v pokladně vytváří storno záznam. V reportech pokladny je možno prohlédnout stornované položky, vratky a odpisy ze skladu.

Zajímavostí statistik jsou určitě i grafy. Z těchto přehledných grafů můžete vyčíst například: prodej zboží za dny, měsíce, zaměstnance, dle skupin, či úseků v podniku, prodeje na stoly a hodiny.

Část Office - Nastavení

Přizpůsobení pokladního softwaru je možné i na ten nejspecifičtější provoz. Od nastavení účtenky (loga, velikosti písma, textů s reklamou), bonů do kuchyně, před-nastavitelných poznámek k jídlu (medium, krvavý atd.), poznámek ke stornu, založení a editace prodejních skupin v kase, zvolení délky kódu v ceníku až po nastavení sazby DPH, kurzu eura, propojení s mobilním telefonem, váhou, zákaznickým displejem (volitelný text), platebním terminálem od banky, až po zařízení měřící průtok od firmy CESK. Lze nastavit Akce 1 + 1 zdarma, vzdálený přístup z domova či kanceláře a další.

nastaveni_Awiis obchod

Část Office - Zálohování

Předností softwaru AWIS je určitě rozsáhlost zálohování. Zálohování lze nastavit pravidelně, na disk C ve vašem PC či POS terminálu, na externí disk nebo vzdáleně na server. V případě testovacího provozu, můžete před začátkem ostrého použití „ukončit zkušební provoz“. Pokladní systém můžete nastavit na pravidelné zálohování prakticky kamkoli (server, disky, USB flash disk, externí disk a další elektronická média).

Část Office - Nápověda

V systému naleznete přes 25 video-nápověd, pro nejdůležitější postupy v části Office a Kasa. Nápověda vám pomůže s řešením vašeho problému.

více informací na adrese: https://www.pokladnysoftware.cz/pokladni-system-awis-obchod/

AWIS-OBCHOD

Parametry

Operační systém
nerozhoduje
Servisní smlouva
Ano
Servisní podpora
650Kč / hodina
Demoverze k dispozici
Ano
V ceně
sleva 50% na další licenci

Specifické reference

ean13
8595626601271

Doporučené zboží