Vaše zpráva byla odesláná.

POZOR! Vaše zpráva nebyla odeslána.

  • -1,21 Kč

EcoCRM - moderní řízení obchodu

1,21 Kč
0,00 Kč Sleva 1,21 Kč
Vč. DPH 0,00 Kč Bez DPH 2 - 3 dny
Počet
Skladem

EcoCRM - moderní řízení obchodu

CRM (Customer Relationship Management) je systém vytvořený pro shromažďování a následné vyhodnocování informací a dat o firemních klientech a zákaznících. V CRM máte možnost si zaznamenávat všechny firemní, ale i soukromé informace svých zákazníků, na jejichž základě můžete nastavit správnou obchodní strategii. Díky CRM zjistíte, jaké má váš zákazník skutečné potřeby, a na základě toho mu pak přizpůsobíte nabídku.

Proč CRM a ERP od nás?

Naším cílem není jen maximální uspokojení potřeb zákazníka, ale především 100% odvedená a kvalitní práce. V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let, zakládáme si na obchodně přátelských vztazích, dostáváme splnění všech požadovaných cílů, potřeb a zadání. Proto náš systém obsahuje všechny důležité prvky:

  • Týmové práce (Kvalitní CRM systém by měl podporovat práci celého týmu pracovníků, a to nejen v oboru marketingu, ale také v úkolování mezi jednotlivými členy obchodních týmů. Neopomenutelný fakt je také řízení a průběžné vyhodnocování obchodních kampaní. To vše EcoCRM umí!)
  • Očekávání a zpětná vazba (Nesmíme také zapomenout na tok obchodních dat (pipeline), při němž je nutné myslet na průběžné upravování další řady parametrů obchodní příležitostí, jakou je například časový plán, rozpočet, SWOT analýza, rozhodnutí go či no-go. Tato činnost zapojuje do dění i další pracovníky, kteří nemusí být zařazeni do obchodního týmu, ale pracují třeba jako konzultanti či externisté. CRM systém nabízí také evidenci všech nákladů spojených s obchodním případem, a to včetně času, který byl spotřebován při realizaci určité kampaně. To vám poskytuje možnost vyhodnocení, kolik vás stojí získání nového zákazníka.)
  • Výběr a zařazení pracovních pozic (Někdo je dobrý vyjednavač, někdo komunikátor, někdo umí skvěle uzavírat obchody a někdo je zase technický expert. Další důležitou funkcí EcoCRM je vyhodnocování úspěšnosti pracovníků v jednotlivých fázích obchodních procesů. Systém poskytuje vedoucím manažerům vyhodnocování úspěšnosti svých pracovníků, což napomáhá s výběrem a obsazením do správné funkce či pracovní pozice.)
  • Nástroje pro obchodníky (Systém nabízí řadu nástrojů, které jsou pro obchodníky velmi důležité. Tyto nástroje jim pomáhají při získávání nových zákazníků či nových zakázek. Jedná se například o kalendář, úkoly, upomínky, časový plán, rozvrhy, evidence a hodnocení dodavatelů a další nástroje odpovídající vysoké úrovni managementu.)
  • Odměny obchodníků (Systém EcoCRM umožňuje obchodníkům sledovat různé parametry, které jsou velmi úzce vázány na jejich odměny. Podle těchto parametrů si pak může obchodník průběžně sledovat, jak si na tom stojí, a může podle toho korigovat své chování.)
  • Analytické schopnosti a dovednosti (EcoCRM poskytuje důležité analytické funkce a informace, mezi něž patří zobrazování organizační struktury větších firem či holdingové uspořádání organizační struktury společnosti. Systém tak napomáhá k velmi rychlému a snadnému zjištění, s kým má ve firmě obchodník jednat, případně koho v dané záležitosti oslovit.)

ECOCRM

K důkladnému poznání svých zákazníků potřebujete jediné – data. Nasbírané informace soustředěné na jedno místo vám pomohou účinně vyslyšet jejich potřeby. Co díky implementaci CRM získáte?

  • Informace o zákaznících
  • informace o spolupracovnících a zaměstnancích
  • historii poptávek, objednávek a obchodů
  • data o spokojenosti zákazníka
  • informace o plánování pozvánek a obchodních událostí
  • informace o komunikaci mezi zákazníkem a firmou

Demoverze

k vyzkoušení zde: https://demo.ekobit.cz/

EcoCRM

Parametry

Operační systém
Windows + macOS
Cena
zdarma do 10 uživatelů
Servisní smlouva
Ne
Servisní podpora
650Kč / hodina
Demoverze k dispozici
Ano

Doporučené zboží