Vaše zpráva byla odesláná.

POZOR! Vaše zpráva nebyla odeslána.

EcoERP - moderní řízení firmy

1,21 Kč
Vč. DPH 1,00 Kč Bez DPH 2 - 3 dny
Počet
Skladem

EcoERP - moderní řízení firmy

ERP software EcoERP je produktem vývojářského týmu společnosti A.W.I.S. Správa, systémy s.r.o. Jedná se o český ERP software, jehož vývoj byl postaven na jednoduchosti, přehlednosti a logičnosti. ERP systém EcoERP je přizpůsoben evropskému i mezinárodnímu obchodu a jeho standardům a pravidlům.

ERP systém EcoERP

Velké množství vnitropodnikových procesů podniku musí řídit systém, který eviduje, automatizuje a informuje o celém dění. ERP systém je tedy informační systém, který řídí všechny produkční procesy a operace firmy. Mezi tyto procesy patří vše kolem výroby, prodej, správa majetku, fakturace, účetnictví, dodavatelské řetězce, finance, ale také například řízení lidských zdrojů apod. ERP systém má tedy především řídit produkční záležitosti a informovat vyšší management o jeho chodu a dění.

Řiďte vnitropodnikové procesy automaticky a účinně

ERP systém EcoERP spravuje všechny produkční procesy a operace firmy – výroba, prodej, správa majetku, fakturace, účetnictví, finance, řízení lidských zdrojů a vše kolem chodu firmy.

K zefektivnění práce a perfektním přehledu slouží 4 hlavní funkce našeho ERP:

  • Informační systém (Podnikový informační systém CRM řeší problematiku řízení podniku a pomůže vám usnadnit a zefektivnit vaší manažerskou práci. Informační systém zvládá řízení a vedení všech podnikových agend, které jsou nezbytné pro správný chod úspěšné firmy.)
  • Ekonomický systém (Základ ekonomického systému představuje ekonomický software, který spravuje velmi propracovaný adresář a řadu agend tvořící komplexní řízení podniku. Mezi tyto agendy patří fakturace, mzdy, sklad, výroba a prodej, objednávky a celkové účetní hospodářství firmy.)
  • Manažerský informační systém (Manažerský informační systém CRM obsahuje všechny nezbytné nástroje pro řízení zaměstnanců, subdodavatelů a spolupracovníků – úkoly, projektový manažer, timer, zaměstnanci a odběratelé. Usnadňuje práci při plánování, kontrolách, realizaci, ale i vyúčtování celého projektu.)
  • Vymáhací systém CONTROL (Pomáhá eliminovat nezaplacené pohledávky, jež mohou být způsobeny mnoha faktory. V případě, že dojde ze strany obchodního partnera k nezaplacení faktury, stává se systém CONTROL velmi účinným a efektivním nástrojem této nežádoucí agendy.)

Pro koho je ERP systém vhodný

ERP systém EcoERP je vhodný pro širokou škálu obchodních a výrobních podniků o velikosti od 5 do 50 zaměstnanců. Doporučujeme ho i malým a středním firmám.

ECOERP

Proč CRM a ERP od nás?

Naším cílem není jen maximální uspokojení potřeb zákazníka, ale především 100% odvedená a kvalitní práce. V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let, zakládáme si na obchodně přátelských vztazích, dostáváme splnění všech požadovaných cílů, potřeb a zadání. Proto náš systém obsahuje všechny důležité prvky:

  • Týmové práce (Kvalitní CRM systém by měl podporovat práci celého týmu pracovníků, a to nejen v oboru marketingu, ale také v úkolování mezi jednotlivými členy obchodních týmů. Neopomenutelný fakt je také řízení a průběžné vyhodnocování obchodních kampaní. To vše EcoCRM umí!)
  • Očekávání a zpětná vazba (Nesmíme také zapomenout na tok obchodních dat (pipeline), při němž je nutné myslet na průběžné upravování další řady parametrů obchodní příležitostí, jakou je například časový plán, rozpočet, SWOT analýza, rozhodnutí go či no-go. Tato činnost zapojuje do dění i další pracovníky, kteří nemusí být zařazeni do obchodního týmu, ale pracují třeba jako konzultanti či externisté. CRM systém nabízí také evidenci všech nákladů spojených s obchodním případem, a to včetně času, který byl spotřebován při realizaci určité kampaně. To vám poskytuje možnost vyhodnocení, kolik vás stojí získání nového zákazníka.)
  • Výběr a zařazení pracovních pozic (Někdo je dobrý vyjednavač, někdo komunikátor, někdo umí skvěle uzavírat obchody a někdo je zase technický expert. Další důležitou funkcí EcoCRM je vyhodnocování úspěšnosti pracovníků v jednotlivých fázích obchodních procesů. Systém poskytuje vedoucím manažerům vyhodnocování úspěšnosti svých pracovníků, což napomáhá s výběrem a obsazením do správné funkce či pracovní pozice.)
  • Nástroje pro obchodníky (Systém nabízí řadu nástrojů, které jsou pro obchodníky velmi důležité. Tyto nástroje jim pomáhají při získávání nových zákazníků či nových zakázek. Jedná se například o kalendář, úkoly, upomínky, časový plán, rozvrhy, evidence a hodnocení dodavatelů a další nástroje odpovídající vysoké úrovni managementu.)
  • Odměny obchodníků (Systém EcoCRM umožňuje obchodníkům sledovat různé parametry, které jsou velmi úzce vázány na jejich odměny. Podle těchto parametrů si pak může obchodník průběžně sledovat, jak si na tom stojí, a může podle toho korigovat své chování.)
  • Analytické schopnosti a dovednosti (EcoCRM poskytuje důležité analytické funkce a informace, mezi něž patří zobrazování organizační struktury větších firem či holdingové uspořádání organizační struktury společnosti. Systém tak napomáhá k velmi rychlému a snadnému zjištění, s kým má ve firmě obchodník jednat, případně koho v dané záležitosti oslovit.)

Demoverze

k vyzkoušení zde: http://uniq-demo.systemcrm.cz/index.php

859184008745113

Parametry

Operační systém
nerozhoduje
Cena
zdarma do 10 uživatelů
Servisní smlouva
Ne
Servisní podpora
650Kč / hodina
Demoverze k dispozici
Ano

Doporučené zboží